رامشیر دانلود

رامشیر دانلود

لطفا با لبخند وارد شوید
رامشیر دانلود

رامشیر دانلود

لطفا با لبخند وارد شوید

معجزه کلمات را فراموش نکنید

معجزه کلمات را فراموش نکنید.


معجزه کلمات را فراموش نکنید.

نتیجه تصویری برای کلمات

خودتان امتحان کنید و انرژی حاصل از این کلمات را احساس کنید!

نگوییم: در خدمت هستم /  بگوییم: بفرمایید.
نگوییم: فهمیدی؟ / بگوییم: متوجه شدید؟
نگوییم: اصلا حوصله ندارم / بگوییم: انشاء الله یک وقت دیگر.
نگوییم: حالا بگو، مگر چه شده / بگوییم: لطفا راهنمایی کنید.
نگوییم: بیا بگیر / بگوییم: تقدیم به شما.
نگوییم: داد نزن / بگویید آرام باش.
نگوییم: بایید / بگوییم: لطفا.
نگوییم: لعنت بر پدر کسی که اینجا آشغال بریزد / بگوییم: رحمت بر پدر کسی که اینجا آشغال نریزد.
نگوییم: مسئله ربطی به تو ندارد / بگوییم: مسئله را خودم حل می‌کنم.
نگوییم: خسته نباشید / بگوییم: شاد و پر انرژی باشید.
نگوییم: به درد من نمی‌خورد / بگوییم مناسب من نیست.
نگوییم: چرا اذیت میکنی / بگوییم: از انجام این کار چه لذتی می‌بری؟
نگوییم: زشت است / بگوییم قشنگ نیست.

شما هم به من در کامل کردن این پست کمک کنید و کلمات زیبا و دلنشین را جایگزین کلمات زشت و دلخراش کنید.این فهرست را در کلاس مدرسه یا محل کار در صورت امکان نصب کنید و دوستان خود شریک شوید!

فراموش نکنیم! به اندازه زبان کلاممان، زبان بدنمان نیز مهم است. لبخند زیبا، چهره گشاده، حرکات متعادل و متناسب دست ها و اعضا چهره، درست راه رفتن و آراستگی ظاهر، تمیز و سلیقه مند بودن نیز از اهمیت زیادی در برقراری ارتباط درست و تاثیر گذاری است.

حضرت محمد (ص) می‌فرماید: زیبایی شخص در گفتار اوست.

منبع: رامشیر دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.