رامشیر دانلود

رامشیر دانلود

لطفا با لبخند وارد شوید
رامشیر دانلود

رامشیر دانلود

لطفا با لبخند وارد شوید

دانلود مجموعه بی نظیر بازی های جاوا با رزولوشن مختلف+تصویر

این مجموعه توسط خود من جمع آوری شده است و من تک تک اونرو تست و اجرا کردم .شرط می‌بندم  که شما هم مثل من دیونه این بازی ها می‌شید.حتما ،حتما و بازم تاکید می‌کنم حتما اونارو دانلود کنید.اگه هم در یکی از مراحل بازی ها مشکلی پیدا کردید به من بگید تا شمارو راهنمایی کنم


   

لیست بازی های موجود همراه با تصویر:

Assassin's Creed III -1

Assassins Creed  Revelations-2

3-Call Of Duty 7 Black Ops

4-Fruit Ninja

5-Gangster Rio City of Saints


6-Green Farm

7-lost

8-Modern Combat 4 Zero Hour

9-prince of persia the forgotten sands

10-Rainbow Six 3

11-Tekken Mobile

12-The Chronicles of Narnia

13-Warcraft  III

14-Wild West Guns 2011

15-fifa 2015

16-Angry birds v0.1

17-Angry Birds Roviov 1.1

18-Anno 1701

19-cod mw2

20-Crash Nitro Kart 2

21-Mafia Wars New York

22-Mario Forever 2

23-TerrorStrike SE

24-the mummy3

برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید

حجم فایل:62 MB


پسورد:www.ramsherdl.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.